Saturday, January 9, 2016

BUANG MASA

Assalamualikum awk awk semua hehe mesti pernah sakit hati kn gais? Siapa lh kt dunia yg tk pernah rasa sakit hati, lucky betul haha aku bukan apa tau gais bila kita dh sakit hati mcm mcm lh yg kita fikir kn tuhan je rasa apa yg kita rasa kn, rasa mcm bodoh sgt jadi org hm aku senanya tngh sakit hati wehh aku rasa mcm yaallah geramnya hmm aku tahu tuhan nk uji aku tu yg tuhan bagi aku rasa sakit hati, sedih semuanya. Aku dh tk tahu nk ckp apa doh terlalu sakit hati tu smpai mengigil tangan bawak kerete nasib baik tkde pape. Aku tk sangka betul kena tipu smpai ni sekali aku baru je nk rasa bahagia, smpai kt tmpt kerja tu asyik senyum je sbb bahagia sgt kn smpai kena tegur dngn kak marlina haha lst lst tk sangka jadi mcm ni kn, dh lh tipu aku, bagi aku harapan, kecewe kn aku apa ni beb yaallah susah betul aku nk accept kalau kena tipu, apa motif nk tipu? Jujur jelah apa masalahnya? Tk kesian ke kt gf kau, kau buat dia mcm tu? Aku yg kesian dngn gf kau weh. Memang aku yg rasa sakit hati tu tapi cuba fikir balik kau  dngn gf kau bukannya skjp dh lama beb tk kesian ke? Betapa payahnya dia jaga hubungan korang, aku tahu korang belum kahiwn lagi tapi aku fhm perasaan perempuan bila kena layan mcm tu. Kau kena ingt kau ni hidup kt dunia bnyk hati yg kau kena jaga, cuba hati kau org layan mcm sampah sakit hati tk? sakit kn? Mcm tu juga lh perasaan aku weh, tkkn tkle nk fhm kot hmm dh lh gais aku rasa mcm buang masa je bila tulis tentang org yg tk sayang aku tapi masalahnya aku dh tulis hahahahha tkpe lh terus kn jelah hehe. Ok lh gais aku nk tidur lh bnyk bende lagi aku nk kena fikir nk kena buat mcm buang masa je nk layan hati yg tngh sakit sbb lelaki yg tk hargai kita. Betul kn gais? Buang masa sgt sgt. Assalamualaikum bye love much muah

No comments:

Post a Comment