Skip to main content

LOVING MAKE YOUR HURT

Hi i'm back hehe i miss u so much blogger, long time no see u. Yeahhh 2016 already saya pun habis sekolah semua dh habis and now wht i'm doing is working and nxt year baru sambung study, alaa dkt dalam jb je tk jauh mana pun tapi nk study luar jb biar rasa homesick sikit kan tapi hmm tk sampai hati nk jauh jauh dngn umie bukan sbb manja ke apa tapi sbb kos sara hidup yg semakin meningkat dngn mendadaknya hahaha biasa lah dh 2016 kan semua bende naik semua bende mahal act bukan nk cerita pasal keperluan dngn kehendak senanya tapi nk cerita pasal my life. Alhamdulillah my family semua sihat and saya pun sihat juga hehe act saya nk story abt someone yg so special for me, his into my life now and i'm never got feeling like this tk tahu nk ckp mcm mana syg sgttt, padahal saya ni memang cpt syg org and cpt bosan and menyampah dngn org it's me act. Dulu selalu ckp kt diri ni "eh kau ni kan tkde pendirian tetap lah fiy" tapi skrg enth nk ckp apa dh tkle nk terkata tapi tk tahu lh perasaan ni sampai bila kan kita pun tk tahu but so far perasaan syg tu still ada biar pun dia bnyk buat perangai bnyk buat saya ni mkn hati, kecik hati tapi saya tetap maafkan salah dia yeah bcs i'm love him so much. Saya sanggup mengalah, lawan ego, semua bende dia buat dia ckp saya iyakan je sbb nk jaga hati dia yelah takut dia tk suka and leave me kan tu yg buat sampai mcm tu sekali tu, but sometime feel i'm so stupid bcs love someone yg tk pernah nk hargai apa yg saya buat untuk dia. Dia yg paling perfect for me but act his nothing kot hahaha tk tahu knpa syg sgt. Saya pun teringin nk bercinta lama lama, keluar jln dngn bf, bila bosan ada org teman, bila ada problem ada yg sedia mendengar saya teringin nk buat mcm org lain buat tapi tulah saya tk boleh nk trust him 100% tk boleh nk kata dia syg saya sgt sgt sbb saya tk tahu semua tu betul ke apa yg saya tahu skrg ni saya syg dia tu je, kalau dia saya tk tahu lah. Skrg ni berserah kt tuhan je biar dia yg atur semua ada jodoh, adalah tu and kalau dia syg saya dia stay kalau dia nk tinggal saya, ok tkpe saya ok je. Semua bende yg berlaku ada hikmah nya tkleh nk tolak takdir kena reda je ok sister sister semua hehe.
Bulan lepas saya ada gi melaka dngn kwn kwn tapi ajak si dia juga lah nasib dia ok je tapi tulah bisu mcm batu jelah, tk reti nk berckp sgt mcm ada emas dalam mulut. Time si dia tu tidur rasa tergerak hati pulak nk check hp dia tapi senanyakan lelaki tk suka org check hp dia hmm tapi saya dh tercheck, u know wht i found chat si dia dngn perempuan lain dekat messenger tk tahu lh nk marah ke nk sedih ke nk kecewe ke apa nk nangis mcm bodoh, tkkan nk nangis kot org holiday kot nk happy happy kot so i hold my hurt senyum je sepanjang jalan and updated lh kt twitter sikit kan yelahhh twitter tu yg bestfriend semua bende saya updated kt sana time happy ke sedih ke kecewe ke apa ke semua lh and suddenly si dia boleh pulak baca my tweet ohhh goddd only HIM know wht i'm feeling tht time haha but it's ok i love him and i'm just ignored tht tapi hati memang kecewe gila gila lah, tk sangka dia buat saya mcm tu, i trust him doh haha so stupid right hahaha tapi tkpelah dia minta maaf ok saya maafkan and now tk sangka bende tu dia buat lagi tapi kali ni saya tetibe melinting seriously i'm not the type,saya jenis yg pendam semua bende tk reti nk bersuara but tht time si dia pun melinting sbb saya terus blaa tinggalkan and never say something or good bye. Biasa dh kena selubung dngn perasaan kecewe, sedih, marah apa semua kan hahaha but seriously si dia boleh tkde mood and bluetick my ws ohh god rasa nk gila gak ah time tu "kau buat hal then kau nk marah nk merajuk wtf doh kau" saya dh hamun mcm mcm dlm hati ni. Act saya menyesal juga lh sbb terus blaa mcm tu tk reti nk slowtalk elok elok abt tht girl and suka suka nk check hp org, kau tahu kan fiy lelaki tk suka perempuan check privacy dia seriously i'm so stupid time tu hmm. Bila semuanya dh jadi tegang mcm tu si dia tk reply langsung chat saya i don't know wht i need to did sedih gak ah tapi fikir bodoh gak ah sbb seorang lelaki yg tk syg kau, kau nk stress mcm tu padahal si dia kt sana relax je ketawe ketawe dngn kwn kwn chat org lain happy happy yg kau fiy duduk dlm bilik nk sedih nk nangis sbb dia tk reply chat kau, dah lah kena sakit kan hati tk kena layan pulak tu kesiannya life awk ni fiy hahaha time tu rasa nk giveup pun ada, saya serahkan je kt semua kt allah and saya chat dia ckp mcm ni "ok fine awk tknk reply chat saya ok lah tkpe, saya minta maaf kalau saya ada buat salah kt awak and pls don't do like this to me saya syg awk lh. ok saya tk ganggu awk lagi tu yg awk nk kan ok i'll do. Kalau awk syg awk cari, kalau tk cari hmm ok saya tahu jawapannnya" seriously time tu ayat mcm ayat dh giveup sgt sgt haha tapi ptg tu dia cari saya juga hm happy gak ah tapi dia boleh buka cerita tadi pagi ohmaigadddddd and bertekak lagi saya tk suka nk bertekak lah saya dh kata sudah lah tapi tk tahu apa masaalah dia haihhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Saya dh penat nk terlalu syg terlalu berharap serah kat tuhan je ada, adalah. tkde, tkde lah haha and i'll continue

Comments

Popular posts from this blog

2015

Hai assalamualikum gais, tksangka skrg dh 2016 tk sedar 2015 dh berlalu  beb tkpe yg dh lepas kita lepas kn je semua memories sedih dan gembira ok efy tkmau ingt lagi cuba berubah jauh lebih baik dari yg dulu. Sekolah pun dh lepas mesti lepas ni rindu kwn kt sekola kn haha rindu kenang kt sekola, rindu nk kacau kimi sampai malu beb dia nk tegur aku haha aku kt sekola dulu memang ada hati kt dia pun tapi tulah biasa lh tk cantik kn siapa nk pandang haha saya pun sedar diri siapa lh saya kn hehehehe bila dh habis sekola ni semua org yg aku rapat semuanya mcm cuba elakkan diri dari aku, aku pun tk faham knpa. Hmm berat betul ujian tuhan bagi kt aku bila kwn kwn tkde pun dngn aku bila sedih but now i have a new best friend forever haha harap harap mcm tu lah "FOREVER" hehe bukan apa tiap tahun aku ni tukar tukar kwn enth lh punca nya mcm mcm sgt bila aku cuba nk satu kn balik hubungan tu mcm susah sgt nk buat mcm tu, strange gila beb mcm org yg baru kenal yg baru nk kenal

BUANG MASA

Assalamualikum awk awk semua hehe mesti pernah sakit hati kn gais? Siapa lh kt dunia yg tk pernah rasa sakit hati, lucky betul haha aku bukan apa tau gais bila kita dh sakit hati mcm mcm lh yg kita fikir kn tuhan je rasa apa yg kita rasa kn, rasa mcm bodoh sgt jadi org hm aku senanya tngh sakit hati wehh aku rasa mcm yaallah geramnya hmm aku tahu tuhan nk uji aku tu yg tuhan bagi aku rasa sakit hati, sedih semuanya. Aku dh tk tahu nk ckp apa doh terlalu sakit hati tu smpai mengigil tangan bawak kerete nasib baik tkde pape. Aku tk sangka betul kena tipu smpai ni sekali aku baru je nk rasa bahagia, smpai kt tmpt kerja tu asyik senyum je sbb bahagia sgt kn smpai kena tegur dngn kak marlina haha lst lst tk sangka jadi mcm ni kn, dh lh tipu aku, bagi aku harapan, kecewe kn aku apa ni beb yaallah susah betul aku nk accept kalau kena tipu, apa motif nk tipu? Jujur jelah apa masalahnya? Tk kesian ke kt gf kau, kau buat dia mcm tu? Aku yg kesian dngn gf kau weh. Memang aku yg rasa sakit hati tu